Digipost kontroll
Med Digipost kontroll kan du be om å få sjå dokument privatpersonar har i Digipost. Det er ein enkel, sikker og rask måte å få sjekka viktige dokument på, slik som politiattestar.
Spar tid og pengar
Med over tre millionar moglege mottakarar og adressering på fødselsnummer når den viktige posten raskare fram til rett person. Slik sparer du tid og kostnadar på viktige sendingar.
Berekraftig
Digital post sparer klimaet for unaudsynte utslepp. Vi bruker berre energi på det som er viktig for deg og dine kundar.
Sikkerheit i alle ledd
I Digipost er alle avsendarar og mottakarar verifisert med ID, og alle sendingar er kryptert. På den måten blir både sikkerheita og personvernet ivaretatt.
Meldingstypar
Visste du at vi tilbyr meldingstypar som gjer det mogleg å leggje til handlingsval, slik som innkallingar og fakturaar som kan betalast i Digipost?
Les meir om smarte meldingar her
Ønskjer du å tilby dine kundar å sende digital post?
Les meir på partnersidene våre
Tre måtar å sende på
Frå det digitale postkontoret ditt
Skriv, last opp og send brev frå vår nettløysing.
Frå fagsystem
Passar for bedrifter som vil sende dokument frå programvare som allereie har integrasjon mot Digipost.
Gjennom direkte integrasjon
Bedrifter som sender store postvolum kan integrere direkte med Digipost gjennom våre API.
Digitalt postkontor
Registrer bedrifta no
Det er gratis å registrere bedrifta og å motta post. Du betaler berre for det du sender.
Lurer du på noko?
Kontakt oss
Vi er tilgjengeleg på telefon og e-post i vekedagane, medan chatboten vår hjelper deg døgnet rundt.