Teknisk informasjon API

Digipost API

Ved å integrere med Digipost sitt API kan du bruke Digipost-tenester direkte frå dine eigne system.

  • Det første steget er å få oppretta ein Digipost-verksemdskonto i vårt testmiljø. Send ein e-post til api@digipost.no for å be om dette.

    Inkluder følgjande detaljar om verksemda i e-posten:

    • Namn på verksemda
    • Organisasjonsnummer
    • E-postadresse
    • Telefonnummer

    Vi vil svare med naudsynte detaljar slik at du kan starte integrasjonen og teste i vårt testmiljø. All vår tekniske dokumentasjon er tilgjengeleg på https://digipost.github.io/digipost-technical-docs/.

  • Det er ingen kostnader knytte til å integrere med Digipost. Kostnader oppstår berre når digital post og/eller tilleggstenester blir nytta i vårt produksjonsmiljø. Vi bistår òg kostnadsfritt med hjelp undervegs når du implementerer integrasjonen din.

  • Når du er ferdig med integrasjonen din i vårt testmiljø, tek du kontakt og melder at du er klar til å setje integrasjonen i produksjon. Vi avtaler då ein demo av løysinga dykkar, der de forklarer både funksjonelt og teknisk korleis integrasjonen dykkar fungerer.

    Når alt ser bra ut, opprettar vi ein Digipost-produksjonskonto for dykk, som de kan bruke til å sende meldingar i vårt produksjonsmiljø.

     

  • Sjålv integrasjonen med Digipost er ikkje spesielt kompleks. Kor mykje tid ein brukar på å ferdigstille ein integrasjon, avheng av kor mykje kompleksitet de legg inn i eiga løysing. Til dømes vil integrasjonar som krev mykje endringar i GUI naturleg nok ta lengre tid. Det vil òg ta lengre tid dersom løysinga dykkar ikkje genererer ferdig formaterte dokument (t.d. PDF-ar) frå før. Ein typisk integrasjon med Digipost tek om lag 2–3 veker i ideell tid.