Kundeservice for verksemder
Finn svar på det du lurer på i emna nedanfor, eller prøv ein prat med vår digitale medarbeidar. Chatboten vår svarar på spørsmåla dine heile døgnet.
Gjeld det spørsmål for privatpersonar? Gå til kundeservice for privatpersonar
Kontakt oss
Chatboten vår hjelper deg heile døgnet.
Telefon
22 03 00 45
Kvardagar: 08–17
Helg: Stengt
Pressekontakter
Sjå vår oversikt over pressekontaktar.
Spørsmål og svar om Digipost verksemd
Ofte stilte spørsmål
-
Digipost er eit digitalt postsystem utvikla av Posten Bring AS, som gir innbyggjarar og verksemder tilgang til ei eiga digital postkasse. Sidan alle i systemet har stadfesta identiteten sin, kan du vere sikker på at den som sender eller mottek brev, faktisk er rette vedkommande.
I Digipost kan du sende alle typar brev som tidlegare vart sende fysisk som papirpost, samt forsendelsar som på grunn av sikkerheitskrav eller formalitetar ikkje eignar seg for vanleg e-post. Avtaledokument, lønsslippar, fakturaer, årsoppgåver, helsepapir, kontoutskrifter, PIN-kodar og søknader er gode døme på post det er naturleg å sende eller motta som trygg digital post.
Du kan sende både digitale brev og papirpost frå Digipost.
-
Det er gratis å motta post i Digipost, både for privatpersonar og verksemder. Post som vert sendt frå bedriftskontoar, blir prisa etter talet på sendingar og storleiken på dei.
Prisen for å sende brev på papir frå Digipost inkluderer utskrift, konvoluttering og levering via posten.
Prisen for å sende digital post er mykje lågare enn vanleg porto, og verksemda di kan dermed spare opptil 80 % av kostnadene samanlikna med vanleg postsending.
Sjå prisliste på digipost.no/bedrift/priser.
Når Digipost lanserer nye tilleggstenester, vil desse bli prisa etter eigne prislister.
-
Du kan sende brev til privatpersonar, offentlege verksemder og bedrifter med konto i Digipost, så sant mottakaren ønskjer å motta digital post. Du kan òg velje fleire mottakarar per brev og opprette kontaktlister som kan brukast om igjen neste gong du skal sende brev til dei same mottakarane.
Dei fleste filtypar kan sendast digitalt. Brev som skal leverast som papirpost, må vere i PDF-format for korrekt utskrift. Sjå teknisk informasjon for meir detaljar.
For å sende digitale brev i Digipost må du logge inn frå ein datamaskin. Det er ikkje mogleg å sende brev frå nettbrett, mobil eller Digipost-appane.
Slik sender du brev:
- Klikk på Ny melding i venstremenyen.
- Bruk Til-feltet for å søkje etter digitale mottakarar ved hjelp av namn, adresse, poststad eller Digipost-adresse. Om du vil sende brevet på papir, vel du Legg til postadresse.
- Skriv inn ønskt tittel på brevet i Emne-feltet. Brev som vert levert i Digipost, blir varsla og viste med emnefeltet du vel. Brev som blir sende som papirpost, får ikkje påført emnefelt.
- Vel om du vil skrive brevet direkte i Digipost, laste opp klargjorde filer, eller bruke ein kombinasjon av klargjorde filer og tekst du skriv inn.
- Du kan maksimalt sende 30 MB per brev, fordelt på inntil 200 filer. For å legge til filer kan du dra og sleppe dei inn i Digipost, eller bruke knappen Vel filer. Den første fila du lastar opp, blir hovuddokumentet i brevet, med dei andre filene som vedlegg. Om du har forfatta innhald i Digipost, vert teksten brukt som hovuddokument, og eventuelle filer som vedlegg.
Dersom du ikkje finn dei du ønskjer å sende til, kan det vere at dei ikkje ønskjer å vere tilgjengelege for offentleg oppslag. Det kan òg hende dei enno ikkje er registrerte i Digipost, eller har deaktivert postmottaket sitt for berre å sende utgåande post digitalt.
Postsendelsar blir fakturerte i Digipost.
-
Du kan reservere verksemda mot adressesøk under Mottak av post, som du finn i innstillingane når du er innlogga i Digipost.
Vilkår og tryggleik
-
For å opprette ein bedriftskonto må du ha signatur- eller prokurarett for selskapet. Vanlegvis betyr dette at du har rolla som innehavar eller dagleg leiar, men prokura kan òg tildelast andre i verksemda.
Registrer verksemda di her. Les vilkåra før du kryssar av for at du godkjenner dei.
Digipost hentar informasjon frå Brønnøysundregisteret om kva verksemder du kan opprette kontoar for. Du må difor stadfeste identiteten din med BankID eller Buypass. Dersom verksemda di ikkje vert lista opp som tilgjengeleg val etter at du har identifisert deg, skuldast det at du ikkje er registrert med signaturrett hos Brønnøysundregisteret.
-
Det er berre rollene Kontoforvaltar og Administrator som har tilgang til å legge til nye brukarar til verksemda si Digipost-konto.
Du kan sjå kva tilgang du har, og endre, slette eller legge til ny brukar under Brukarar og tilganger. Denne sida finn du under Innstillingar når du er innlogga i Digipost.
For å legge til ein ny brukar må du oppgje personen sitt fornamn, etternamn og fødselsnummer.
-
Verksemda di vil framleis kunne motta post i den vanlege postkassen. Når ei digital postkasse vert oppretta i Digipost, vert det samtidig gitt løyve til at alle avsendarar kan sende deg digital post i staden for brev i den vanlege postkassen. På same måte gir privatpersonar som opprettar ein konto, verksemdene samtykke til å motta brev digitalt.
Det er likevel opp til den som sender posten, å velje korleis dei ønskjer å nå deg. Ved å registrere deg i Digipost gir du tydeleg beskjed om kva kommunikasjonsform du føretrekker.
Sending og mottak er to separate tenester, så du kan velje å bruke Digipost for utsendingar av digital post, samtidig som du framleis kan motta posten til verksemda fysisk som papirpost.
Sende og motta post
-
I Digipost kan du sende og motta alle typar brev som i dag vert sende som papirpost, samt forsendelsar som på grunn av sikkerheitskrav eller formalitetar ikkje eignar seg for vanleg e-post. Avtaledokument, lønsslippar, fakturaer, årsoppgåver, helsepapir, kontoutskrifter, PIN-kodar og søknader er gode døme på post som det er naturleg å sende eller motta gjennom Digipost.
-
Den digitale postkassa er knytt til organisasjonsnummeret til verksemda di. Når du opnar ein bedriftskonto i Digipost, vert det òg oppretta ei unik Digipost-adresse for kontoen, som kan brukast som mottaksadresse.
Dersom du vel å vere tilgjengeleg for søk, kan personar og verksemder søkje opp verksemda di ved hjelp av namnet på verksemda eller organisasjonsnummeret. Slik kan dei enkelt sende deg post utan å kjenne Digipost-adressa di.
Du kan sende brev i Digipost ved å logge inn i postkassa til verksemda og velje NYTT BREV i venstremenyen.
Det er òg mogleg å sende brev automatisert, anten ved å bruke ein av våre våre partnereeller integrere mot Digipost API.
-
Som avsendar er du ansvarleg for at meldingane du sender, er lesbare for mottakar, uavhengig av alder, funksjonsevne og utdanningsnivå. For at meldingane skal vere tilgjengelege for brukarane, er det viktig å bruke riktige stilar, overskrifter, kontrastar og bilete.
Les om universell utforming av dokumenter på Digdirs nettsted. -
I utgangspunktet kan alle Digipost-brukarar sende digital post til verksemda di, men du kan stenge for mottak av post under verksemda sine kontoinnstillingar.
Dersom du berre ønskjer å motta post frå bestemte avsendarar, kan du slå av synlegheita i Digipost sitt mottakarsøk. Då kan du sjølv gi Digipost-adressa til verksemda di til dei avsendarane du ønskjer å motta post frå.
Dersom verksemda di ønskjer å vere tilgjengeleg for søk, kan andre som ønskjer å sende post, søkje opp verksemda ved hjelp av namnet eller organisasjonsnummeret. Slik kan dei sende deg post utan å kjenne til Digipost-adressa di.
-
Digipost er knytt til Posten sitt adresseregister. Når du sender brev frå nettsidene, kan du søkje opp privatpersonar direkte ved hjelp av namn og adresse. Dersom verksemda di har løyve til å bruke fødselsnummer, kan du òg søkje opp mottakarar med dette. Bruk av fødselsnummer som adresse krev av tryggleikshensyn at du nyttar Digipost via eit programvareprodukt eller gjer ei direkte integrering med Digipost sine API-er.
Private og offentlege verksemder kan søkjast opp på anten verksemdsnamn eller organisasjonsnummer. I tillegg kan ein bruke Digipost-adresser når ein sender post til alle typar mottakarar i tenesta.
Send informasjonen via melding i Digipost til Digipost kundeservice, eller send i posten til:
Posten og Bring Kundeservice
Stølsmyr 10
5542 Karmsund -
Om du sender brev frå nettsidene, må mottakarane vere registrerte i Digipost for at du skal kunne søkje dei opp. Du kan òg legge til postadresser via Posten sitt adressesøk og manuelt legge til mottakarar av papirpost.
Verksemder som har integrert seg med Digipost sine API-ar eller brukar Digipost via eit programvareprodukt, kan bruke print-tenesta. Denne gjer at mottakarar som ikkje har registrert seg i Digipost, vil få breva levert på papir.
-
Digipost er ikkje ei attraktiv kanal for utsending av søppelpost, sidan det kostar pengar å sende brev, i motsetnad til e-post der ein kan sende masseutsendingar gratis. Verksemder som sender post gjennom Digipost, er pålagde å følgje marknadsføringslova. Misbruk kan lett handterast, sidan alle som opnar konto i det digitale postsystemet, har stadfesta identiteten sin.
-
Verksemda vert varsla på e-post eller SMS når det kjem ny post. Dersom verksemda ikkje mottek varsel, kan du gå til Varsling og kontaktinfo under innstillingane. Du finn denne funksjonen ved å trykkje på tannhjulikonet og verksemda sitt namn. Huk av for ønska val under Varsling om nye brev, og legg inn e-postadressene du ønskjer at varsla skal sendast til, i feltet Kontaktinformasjon.
-
Du finn nye brev i Postkassen, og arkiverte brev i mappene til verksemda. Når du finn brevet du vil lese, klikkar du på det for å opne det. Dersom brevet inneheld filtypar som støttast av Digipost, kan du lese det direkte i Digipost. Andre filtypar må lastast ned og opnast med eigne program på datamaskina
-
For tidlege brukarar av Digipost heiter dei ferdig oppretta mappene Arbeid og Arkivet, medan nyare brukarar berre har mappa Arkivet ved registrering. Mappa Arbeid er meint som ei mellombels lagringsplass for post som krev behandling før arkivering.
- For å flytte eit brev kan du anten dra det til den mappa du ønskjer, eller opne brevet og velje mappa frå verktøylinja til høgre på skjermen.
- For å laste opp filer til ei mappe, kan du dra filene dit eller velje Last opp.
- Du kan søkje etter avsendar, tidsrom eller tittel på brev og dokument. Vi tilrår å bruke Postkassen til nye brev og sortere post du har lest og opplastede filer i mappene.
Du kan laste opp dei fleste filtypar, og standardformat for bilete, tekstfiler og PDF-dokument kan lesast direkte i Digipost.
-
Når du sender brev i Digipost, kan verksemdslogoen din visast i mottakaren sin digitale postkasse. For å laste opp logoen til verksemda, går du til Logo på digitale brev under innstillingane. Du finn dette ved å trykkje på tannhjulikonet og verksemda sitt namn.
Krav til logo:
- Filtype: PNG med gjennomsiktig bakgrunn
- Maks storleik: 512 kB
- Minimum oppløysing: 50 pikslar i breidde og høgde
- Vel så stor logo som mogleg for best kvalitet på ulike einingar og nettlesarar.
Digipost må godkjenne logoen før den vert synleg på breva som vert sende.
Digipost kontroll
-
Digipost Kontroll er ei teneste som lar verksemder be om innsyn i viktige dokument frå privatpersonar gjennom Digipost. Døme på slike dokument kan vere politiattestar, sertifikat eller andre nødvendige dokument. Tenesta gir ein rask, trygg og oversiktleg måte å utføre kontroll på.
-
Verksemda sender ei førespurnad til mottakaren, som får varsel og kan velje kva dokument dei vil dele. Når dokumentet er delt, får verksemda eit e-postvarsel og kan logge inn for å sjå dokumentet. Tilgangen vert avslutta etter at dokumentet er kontrollert.
-
Ja, alle dokument vert sende og mottekne gjennom Digipost, som sikrar ektheita og integriteten til dokumenta. Dette reduserer risikoen for tap av sensitive opplysningar og sikrar at tenesta er i tråd med GDPR-regelverket.
-
Prisen avheng av abonnementet du vel. Tenesta tilbyr fleksible prisalternativ basert på bruksbehov. Ta kontakt med oss eller les meir om kontroll for detaljar. se for detaljer om priser
-
Dokumenta vert tilgjengelege straks etter at dei er delte via Digipost, slik at du raskt kan verifisere dei.
-
Ja, tenesta gir deg full historikk over alle utførte kontroller, inkludert dato, avsendar og kva dokument som vart kontrollert og når.
-
Dersom verksemda di ikkje er registrert, kan ein person med prokura eller signeringsrett opprette ein konto og velje eit abonnement som passar verksemda sine behov.
-
Sidan dokumenta vert lagra og sende til verksemda via Digipost, kan vi sikre at dokumenta er ekte og uendra. Dersom du mottek eit dokument som innbyggjaren sjølv har lasta opp, vil du få informasjon om dette.
-
Digipost Kontroll er utvikla for å ivareta personvernet til privatpersonar og sikre at verksemder held seg innanfor GDPR. Dette vert gjort ved at tenesta ikkje stiller krav til arkivering eller sletting av personsensitive data etter kontroll
-
Ja, tenesta gir full oversikt over kva dokument som er kontrollert og når dette skjedde.
Merk: Dersom de er eit idrettslag, må heile registreringsprosessen starte via Min Idrett.
-
Dersom du mottek feil dokument, kan både du og personen som delte det avslutte delinga straks. Deretter må ei ny førespurnad sendast.
-
Ja, Digipost Kontroll kan integrerast med eksisterande system via API. Kontakt oss, så hjelper vi deg med integrasjonen.
Tenester og innstillingar
-
Privatpersonar kan betale fakturaer direkte i Digipost med dei fleste norske bankar. For at mottakarane av fakturaene skal kunne bruke denne tenesta, må du leggje ved følgjande detaljer om fakturaen:
- Kontonummer
- KID-nummer
- Beløp
- Forfallsdato
Så lenge desse detaljane er inkluderte, sørgjer Digipost for resten av funksjonaliteten.
Breva med fakturadetaljar kan berre sendast av avsendarar som har integrert seg med Digipost sine API-ar eller som brukar Digipost via eit programvareprodukt. Det er ikkje mogleg å sende fakturaer tilpassa betalingstenesta frå innlogga sider på digipost.no.
Betalingsdetaljar er ikkje synlege i Digipost. Informasjonen Digipost har tilgang til, er den som er oppgitt i fakturaen. Andre fakturadetaljar, som kontodekning eller gjennomført betaling, er ikkje tilgjengelege i Digipost.
Teknisk
-
Mange system- og tenesteleverandørar har allereie lagt til rette for direkte integrasjon med Digipost. Dersom du brukar eit av desse produkta, er det enkelt å sette opp koblinga.
På våre partnersidene finn du leverandørar som har tilrettelagt for integrasjon med Digipost. Dersom du ikkje finn leverandøren din i oversikta, oppmodar vi deg til å kontakte systemleverandøren og be om integrasjon med Digipost.
Du kan òg gjere ei direkte integrering med Digipost sine API-ar for å tilpasse eigenutvikla system.
-
For å registrere ein konto i Digipost må ein av dei som har signaturrett, ha tilgang til ei personleg autentiseringsløysing frå BankID eller Buypass.
- Buypass kan bestillast frå Buypass sine nettsider.
- BankID kan bestillast hos banken din.
-
Prøv å logge inn i nettbanken din på vanleg måte. Dersom det ikkje er mogleg å logge inn i nettbanken, kan problemet skuldast ein ugyldig kode eller tekniske problem med nettbanken din.
- Sjå BankID sine nettsider for problemløysing og feilrapportering.
- Kontakt banken din for ytterlegare informasjon.
Dersom du klarer å logge inn i nettbanken, men ikkje på Digipost, kan dette skuldast tekniske problem hos oss. Prøv igjen seinare, eller kontakt kundeservice.
-
Prøv å logge på andre brukarstader som krev Buypass. Dersom dette heller ikkje fungerer, kan det skuldast tekniske problem hos Buypass.
- Sjå Buypass sine nettsider for problemløysing og feilrapportering.
- Kontakt Buypass for meir informasjon.
Dersom du klarer å logge på ein annan brukarstade med Buypass, men ikkje på Digipost, kan dette skuldast tekniske problem hos oss. Prøv igjen seinare, eller kontakt kundeservice.